De Experience Groep levert oplossingen voor klantcontact en transacties explore our experience

Over ons

MyCall is onderdeel van de Experience Groep en is één van de grotere en een snelst groeiend facilitaire callcenters in Nederland. Gevestigd in Amsterdam, Hoogeveen en Rotterdam. Hierdoor kunnen wij onze klanten in de gehele Benelux bedienen. MyCall levert Inbound en Telemarketing services binnen een goede prijs/kwaliteitverhouding.

MyCall onderscheidt zich door een gedegen projectaanpak. Een grondige inventarisatie van de wensen, een goede voorbereiding, systematische toetsing op resultaten en een uitgebreide rapportage van resultaten zijn binnen alle projecten die wij uitvoeren standaard procedures. Wij investeren in onze medewerkers door opleiding, training on the job en permanente bijscholing. Meer dan 80% van onze agents zijn gecertificeerd. Als opdrachtgever heb je in alle stadia van je project één aanspreekpunt. Indien dit wenselijk is, zetten wij dedicated agents en supervisors op een project. MyCall werkt vanuit compacte, hightech callcenters. De interactie tussen managers en agents is intensief. MyCall is een transparante, informele organisatie. Onze heldere organisatiestructuur en werkcultuur zorgt ervoor dat alle projecten altijd de aandacht krijgen, die ze verdienen.

De Experience Groep is opgericht in 1996 en levert oplossingen voor klantcontact en transacties en is actief in het optimaliseren van klantrelaties. Met een mix van facilitaire contact center diensten (zowel in- als outbound en business to business als business to consumer), uitzenden, contact center software en direct response televisie.

  • Top 5 speler in de Nederlandse facilitaire contact center markt;
  • 1.500 medewerkers werkzaam in Nederland, België, Turkije en Marokko;
  • Bestuurslid werkgeversvereniging voor de facilitaire callcenters, WGCC;
  • Wet op het financieel toezicht compliant (WFT licensie);
  • Hoofdsponsor Serious Request in samenwerking met Radio 3FM en het Nederlandse Rode Kruis.

Alle callcenters van MyCall zijn uitgerust met Vocalcom callcenter technologie. Dit is een uniek platform dat alle afzonderlijke callcenter componenten integreert in een ‘all-in-one’ systeem. Deze technologie stelt opdrachtgevers van MyCall in staat om met hun klanten in contact te komen door middel van traditionele en nieuwe communicatiekanalen.