De Experience Groep levert oplossingen voor klantcontact en transacties explore our experience

Inbound Sales

MyCall is ervaren in het verhogen van uw klantwaarde door het optimaal benutten van up & cross-selling mogelijkheden. Naast het bieden van een uitstekende customer service is inbound klantcontact hét moment om uw huidige klanten een unieke aanbieding te doen. Door samen te werken met de inbound sales experts van MyCall verhoog je de totale waarde van je klantbase. Hierbij zijn wij de ideale partner in het bedenken, opzetten en uitvoeren van inbound sales campagnes.

Daarnaast heeft MyCall veel ervaring met het opzetten en uitvoeren van customer retentie programma’s. Verlaging van ‘churn’ is een van de belangrijkste KPI’s voor onze (telecom)opdrachtgevers.

Het doel van ons customer retentieprogramma is om huidige klanten (langer) te behouden voor jouw organisatie. Klantbehoud doen wij door het telefonisch verlengen van bestaande abonnementen of door klanten te cross-sellen naar een op dat moment gunstig abonnement. Retentieprogramma kunnen geintergreerd worden binnen de customer service organisatie of als separate campagnes worden ingericht.