De Experience Groep levert oplossingen voor klantcontact en transacties explore our experience

Inbound Customer Services

MyCall levert excellente 1e en 2e lijns customer support aan diverse gerenommeerde opdrachtgevers die actief zijn binnen de telecommunicatie, consumer products en financiële dienstverlening. Vanuit diverse locaties in Nederland leveren wij (24 uur per dag, 7 dagen per week) professionele customer support services met als doel om samen met onze opdrachtgevers het klantcontact verder te optimaliseren en daarmee klanttevredenheid te verhogen.

Wij werken samen met opdrachtgevers aan het reduceren van het aantal (onnodige) klantcontacten en hiermee een kostenbesparing kunnen realiseren. Dit doen wij door tijdens de eerste fase van de samenwerking een goede analyse & rapportage te maken van aangeboden klantcontacten (o.a. callreasons) en met onze opdrachtgever acties te definiëren om per type klantconact het meeste efficiente (goedkopere) klantcontacten kanaal te kiezen.

Door deze kanaalsturing samen met onze opdrachtgevers te organiseren wordt veelal een aanzienlijke kostenbesparing gerealiseerd gedurende de vervolgfase van onze samenwerking.  
Daarnaast analyseren wij samen met opdrachtgevers de klantcontact ratio’s (hoe vaak bellen we klanten, over welke onderwerpen, hoe lang duurt een gesprek en dergelijke) dit biedt de opdrachtgever de mogelijkheid acties te initiëren en om hun interne processen meer efficiënt in te richten.

Centraal in onze werkwijze staat gezamenlijk verder verhogen van klanttevredenheid (KTV). Het op juiste wijze sturen op service levels, wachttijden zijn voor ons voorwaarden om een hoge klanttevredenheid te realiseren. Veelal hebben opdrachtgevers een eigen methodiek om klanttevredenheid te meten (Netto Promotor Score) en dienen de resultaten hiervan als belangrijke KPI voor de kwaliteit van onze dienstverlening.

Ook beschikt MyCall over de kennis en middelen om een klanttevredenheids onderzoek te implementeren, waarbij onder andere de mate van tevredenheid & NPS scores worden gemeten. Klanten of potentiële klanten die gebruik maken van uw customer support. Een KTV meting kan door middel van een Voice Response systeem (IVR) of door gebruik te maken van E-mail Surveys direct na afloop van het klantcontact. De resultaten kunnen geïntergreerd worden met uw eigen KTV meting en zorgt voor een duidelijk resultaat.


Om (potentïele) klanten te optimaal te bedienen maken wij gebruik de nieuwste technieken op het contact centers door inzet van Contact Center Live. Uiteraard zijn alle functionaliteiten hierin beschikbaar van het opnemen van gesprekken (voicelogs),  het online inzien van actuele en historische rapportages en het herkennen van klanten middels een uniek (klant/abonnee)nummer (CTI).